Längtar efter en ny sommar.

Tittar på foton från i somras, vi fixade färdigt vår baksida och kunde i slutet av sommaren äntligen njuta av uteplatsen. Detta blev min oas, min plats för att njuta av en kaffe, en öl, sova eller titta på molnen som svävade förbi.

Vi har bott här i tre år nu och jag har aldrig riktigt trivts i vårt lilla radhus men jag har insett att efter varje renovering, efter varje förändring trivs jag mer och mer, detta har blivit mitt hem.
Det är dock ett litet hus och i en närliggande framtid finns ett större hus med i planen. Tänk att detta känns litet, innan vi flyttade hit bodde jag, Martin och hunden Baloo i en etta på 24 kvm...

En sak är säker, den dagen flyttlasset går till ett annat hus kommer jag garanterat att sakna min innergård och min baksida, jag njuter så mycket av min fridfulla oas.


2 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

Denna plats ärju bara så underbar.
Hoppas att ni mår bra och att vi ses snart.
Kram Stina

Mia sa...

Ja, Stina och det är mycket tack vare er goa hjälp med stenarna!