Martin - min egen cirkusartist!

Igår var vi på Fun City i Varberg och hade en riktigt lajbans dag där. Vi badade, åkte karuseller, tittade på djur, rodde båt, gick på cirkus och bara slappade...superskönt!

I ett cirkusnummer behövde de en person som hjälpte till och då drog de upp Martin. Jag skrattade så jag grät och Alice undrade gång på gång vad pappa gjorde där.
Tyvärr fick jag inga bra bilder på spektaklet, fel inställning på kameran - typiskt.


När vi besökte en gethage fick man gå in till getterna och mata dem med foder. Jag ville gå in med Alice men hon vågade inte så då skulle jag själv gå in eftersom jag hade händerna fulla med mat till dem. Så fort jag öppnade grinden och gick in kom en STOR get mot mig och jag blev jäkla så skraj och sprang ut. Geten sprang efter mig ut och ville såklart lägga vantarna på maten jag hade i händerna. Jag skrek och skrek, människor med sina små barn runt omkring skakade på huvudet och filmade mig.

Har alltid velat ha en liten gård med getter som går omkring på gårdsplanen men jag har tänkt om, getter är ilskna små matvrak och inget att leka med!

2 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

Detta skulle jag viljat se. tänk vad många skaratt ni måste fått er i går, Vad skönt

KRAM Stina

Pernilla sa...

Verkar som ni hade en kul dag! Vi var på Äventyrslandet i torsdags men kom aldrig längre än till karusellerna, både A och V vägrade gå därifrån. De skulle bara åka och åka och åka igen... Kram Pernilla