Idag har Alice..

...ritat på en pall i köket.
...badat mina skinnskor i poolen.
...tömt en tub med solkräm i köket.
...tömt Martins tub med tätnings kitt i köket.
...hällt ut en flaska schampoo på badrumsgolvet.
...målat med nagellack på diskmaskinen.
...jagat fjärilar för att hon ska döda dem. Hon säger så. Hemskt är bara förnamnet.

Tycker det bara blir värre och värre. Hyss av den här typen gör hon dagligen nu. Det har liksom gått ett antal duschcreme och schampoo flaskor den sista tiden.


2 kommentarer:

Karin sa...

Hi hi, jag har en likadan...Jag började att skriva dagbok som till slut blev en hyssbok men det kändes till slut så negativt och jag hann inte med det pga allt städande och kontrollerande. Nu är mitt mantra....hon blir nog en lugn tonåring...hon blir nog en lugn tonåring...ho... Ha det så bra! Från en som vet..

Elin - Ett hus till oss sa...

Oj oj oj, det kallar jag hyss :)

Hoppas ni har det jätteysigt :)

Jag vill fresta dig med en tävling där du kan vinna fina smycken från bla. Oxxo design :)